Sådan får du websupport

Send en mail til din supportafdeling. Vi svarer så vidt muligt inden for 1-2 dage.

Benyt venligst altid mail til supportspørgsmål, medmindre det er en hastesag.

Det kan vi hjælpe med

  • Billeder
  • Bladre pdf
  • Campaign Monitor
  • Hovedområdespecifikke kurser, erfamøder mv.
  • Konvertering af hjemmesider uden for TYPO3
  • Neutralt design
  • Nyheds- og arrangementsmodul
  • Nyhedsbrev - adgang og opsætning
  • Oprette en side i Typo3
  • PURE plugins - medarbejdere, publikationer mv.
  • Rådgivning
  • Statistik - sparring og opsætning
  • Support
  • Vejledninger
  • Video

Læs mere omkring punkterne her

Det kan vi ikke hjælpe med

Rettelse af persondata

Selvom persondata bliver udstillet på hjemmesiden, har vi ikke mulighed for at rette disse. Hvis du har rettelser af persondata, skal du underrette din lokale persondataredaktør.

Rettelse af enhedsoplysninger

Vi har desværre ikke mulighed for at lave rettelser for enheder.

Hvis dit center har skiftet adresse eller fået ny email og disse ændringer ikke er slået igennem på hjemmesiden, kan du sende en mail til enhedsrettelser@adm.au.dk 

Personlige hjemmesider

Personlige sider bliver vedligeholdt i systemet PURE.

Derfor skal rettelser på personlige hjemmesider foretages i PURE, ligesom evt. henvendelser skal rettes til PURE-supporten.

Hjemmesider uden for TYPO3

Vi har desværre ikke ressourcer til at tilbyde support og vejledning på sider, der ikke er i AU’s TYPO3 løsning.

Find din webafdeling

Arts

Michelle Fehlhaber

Studentermedhjælper, web

Radomir Gluhovic

Kommunikationsrådgiver, web

Eva Husted Dalsgaard

Kommunikationsmedarbejder

Ib Jensen

Kommunikationsmedarbejder

Health

Science and Technology

Fællesadministrationen og enheder udenfor fakulteterne

1150 / typo3