Inden du kontakter websupport anbefaler vi, at du tager et kig i TYPO3-vejledningerne. Måske kan du på den måde få svar med det samme.
Har du brug for at kontakte websupport har du to muligheder:
Hvad er relevante oplysninger i en supportsag?
For at vi kan supportere dig, er der en række nødvendige oplysninger, vi skal kende:
Der bliver ikke længere arrangeret faste kurser og workshops i TYPO3. Nye redaktører kan lære at bruge TYPO3 ved at orientere sig i de uddannelsesforløb, der ligger på typo3.au.dk eller ved at få hjælp fra sin sidemand.
Vi arrangerer derimod kurser og workshops efter behov for både nye redaktører og webredaktører med mere erfaring.
Fællesadministrationens TYPO3 nyhedsbrev udsendes, når der er noget vigtigt nyt om TYPO3. Det kan være nye kurser/workshops, ny funktionalitet eller vigtige driftsinformationer. I gennemsnit udsender vi nyhedsbrevet hver 3. uge.
Vi anbefaler stærkt, at man tilmelder sig nyhedsbrevet, hvis man er webredaktør i Fællesadministrationen.