Webkoordinationsudvalget ved Aarhus Universitet mødes hver 3. uge for at fastsætte mål og prioritering for udviklingen af funktionalitet og de strukturelle og designmæssige rammer i Aarhus Universitets CMS TYPO3. Udvalgets sammensætning ses nedenfor.
Formålet med Webkoordinationsudvalget er at fastsætte mål og prioritering for udviklingen af funktionalitet og de strukturelle og designmæssige rammer i TYPO3. Udvalget skal fungere som samlingspunkt for de projekter der omhandler eller har snitflader til TYPO3. Udvalget får til ansvar at sikre at der er sammenhæng og fælles retning i mellem de valgte prioriteringer og igangværende projekter.
Webkoordinationsudvalget sammensættes af:
Deltagerne må afhængig af dagsorden have sekundant med til møderne.
AU’s brugere, TYPO3-redaktører og organisation i det hele taget er repræsenteret således:
Behov vedr. fakultets-, institut og centersider: Repræsentanter fra hvert af de 5 fakulteter
Behov vedr. medarbejderportaler: Repræsentanter fra hvert af de 5 fakulteter
Behov vedr. ph.d.-sider: Repræsentanter fra hvert af de 5 fakulteter
Behov vedr. studieportaler: Repræsentant fra AU Uddannelse
Behov vedr. rekrutteringssider, fx bachelor.au.dk og kandidat.au.dk: Repræsentant fra AU Uddannelse
Behov vedr. medarbejderservice: Repræsentant fra AU IT Brugeroplevelser
Behov vedr. projektsider og andre sider varetaget af Forskning og eksterne relationer: Repræsentant fra US Kommunikation og presse
Behov vedr. AU.dk: Repræsentant fra US Kommunikation og presse
De deltagende medlemmer skal:
De væsentligste opgaver for udvalget er:
Ud over mødeaktivitet må forventes en løbende involvering og opfølgning.